среда, 3 октября 2012 г.

Портфоліо


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту Національний колорит в творчості Гоголя

Назва навчальної теми

Літературні діячі 19 століття

Основний та другорядні навчальні предмети

Світова література, Українська література, Українська мова, Російська мова


Вік учнів, клас 7 клас, 12-13 років


Стислий опис проекту

Проект покликаний розібратися з основним проблемним питанням: Гоголь – український чи російський письменник? Проект передбачає поділ учнів класу на робочі групи з подальшою демонстрацією роботи груп та спільним обговоренням.

План

Навчальні цілі

формування стійкої мотивації до вивчення української мови і літератури, іноземних мов, мов і літератур національних меншин, світової літератури, любові до української мови і культури, а також поваги до інших мов і культур;
ознайомлення з мовною системою і формування на її основі базових лексичних, граматичних, стилістичних, орфоепічних, правописних умінь і навичок;
вироблення вмінь і навичок в усіх видах мовленнєвої (аудіювання, читання, говоріння, письмо) та читацької діяльності, різних сферах спілкування (особистісна, публічна, освітня);

Опис оцінювання (Копіюємо з “Плану проекту” )


Перед початком реалізації проекту учні заповнюють ЗХД – таблиці, які дозволяють визначити попередні потреби учнів. Таблиці заповнюються протягом реалізації всього проекту, щоб допомогти учням самостійно слідкувати за тим, які теми вони опановують, що нового дізнаються, а що вимагає доопрацювання.
Крім цього використовується і мозкова атака. Учні придумують відповіді та висловлюють ідеї, пов'язані із заданою темою/запитанням і пов'язують ці ідеї з попередніми знаннями і новими можливостями.
Методичні засади

Діяльність учнів

Проект «Нацональний колорит в творчості Гоголя» складено згідно із Державними освітніми стандартами та для формування навичок21 століття. Перед початком реалізації проекту учням демонструють вступну презентацію вчителя, в якій викладено основні завдання теми та система роботи в проекті. Клас ділиться на робочі групи, кожна з яких отримує завдання для дослідження. Учитель супроводжує дослідницьку роботу учнів, координує її та допомагає обрати правильні шляхи реалізації завдань проекту.  Наприкінці проекту учні демонструють свої учнівські презентації із результати своєї роботи. Презентації обговорюються та оцінюються учнями інших груп. Далі діти за допомоги вчителя проводять самоаналіз.

Відомості про автора

Лабунська Оксана Анатоліївна

Світова література

ХЗОШ №26

м.Харків

918365

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу 27.09-03.10.2012

Місце проведення тренінгу  ХЗОШ №26


Тренери Корсунський О.Ю.


Рефлексія модуль 11

З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде створення власних блогів та ведення вікі-сторінок, засвоєння навичок ХХІ століття. Все ще перебуваю в так званій ейфорії від ідеї формуючого оцінювання!

Рефлексія модуль 10

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів. Знання і вміння, які я отримала за короткий час я думаю зможу передати своїм учням і робота над проектами тепер буде проходити зовсім у іншому напрямку

Рефлексія модуль 8-9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Я дійсно відкрила для себе багато нового стосовно цього питання.

Рефлексія модуль 7

Цей модуль був особисто для мене дуже цікавим і корисним. Я визначила  деякі стратегії, які дозволять учням адаптуватися до навчання за методом проектів. Доволі цікаво було створювати приклад учнівської роботи. 

Рефлексія модуль 6

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів. 

Рефлексія модуль 4-5

Головна ідея цього модулю в тому, що Інтернет - це потужний та необхідний засіб у проектному дослідженні. Проте не слід забувати, що й там школярі можуть знайти неправдиву та неякісну інформацію.